Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
רסטורציה
הדפסת מעטפות
בית דפוס בתל אביב
מוצרי דפוס
שירותי דפוס
דפוס קבלות
דפוס כרטיסי ביקור – הדרך הישירה שלך ללקוח הבא
 
 

cartis_bikur.jpgאתה מוכר לאנשים חלום, שירות, מוצר. אתה יודע שאתה טוב במה שאתה עושה. הדרך בה תשווק את עצמך תמתג אותך בראש סדרי העדיפויות של הצרכן הבא. לקוח ישראלי הוא לקוח המעדיף מידע נגיש. מה שנופל לידיו ברגע הנכון הוא הדבר הבא מבחינתו. מדוע שמספר הטלפון שלך לא יהיה המספר הבא שהוא יחייג? כדי שזה יקרה, אתה חייב כרטיס ביקור!

אם אתה בארנק שלו, אתה כבר לא תצא משם

דפוס יהלום מצליח להוכיח את עצמו בשוק העצמאי והציבורי כל פעם מחדש. כבר שלושים וחמש שנים נהנים לקוחותינו מיכולת המיתוג שלנו, וכידוע, לקוחות מרוצים הם כרטיס הביקור הטוב ביותר שיש. הדרך שלך להגיע אל הארנק הבא טמונה ביכולת שלנו לתכנן, לעצב ולהפיק את כרטיס הביקור הבא שלך.

דפוס כרטיסי ביקור – למה זה כל כך חשוב לך?

קצב החיים הקדחתני לא מותיר לאף אחד זמן מיותר בכיסו. לגרום ללקוח להגיע אל שולחן העסקים הוא עניין לא פשוט במרבית המקרים. אבל, פגישה מקרית בסופר, בחנות הבגדים, בגן המשחקים, כן מתרחשים מטבע הדברים. כרטיס ביקור מקורי וקולע – זה מה שאתה צריך באותו הרגע.

מוצר דפוס כרטיסי ביקור מבית היוצר שלנו הוא הכלי באמצעותו אתה תכנס בקלות לתודעת הלקוח הבא שלך. הכרטיס חייב להיות מגמתי, משדר את האמינות שאתה מצטיין בה, משדר את העוצמה או השלווה המאפיינת את העסק שלך. אתה יודע מה העסק שלך מייצג, מתפקידנו להפיק עבורך את הכרטיס המתאים והקולע ביותר.

כרטיס ביקור הוא העמוד הקדמי של העסק שלך

רושם ראשוני חשוב. הוא הכלי להצלחה, לדריסת רגל בתודעת הלקוח. כמה שניות קריטיות אלו הם הכרטיס שלך לסגירת העסקה הבאה. לעיצוב הכרטיס יש משקל משמעותי באותה החלטה מהירה שמבצע הלקוח בינו לבין עצמו.

זהו הכלי היעיל ביותר שלך. שליפה מהירה במהלך שיחה חטופה במעלית, השארת הכרטיס על שולחן הקבלה בבית המלון, צירוף הכרטיס למכתב המלצה, הם הרגעים בהם אתה, בעדינות וללא מאמץ, חודר לתודעת הצרכן שלך.

כדי שהוא לא ישכח אותך, אתה חייב כרטיס המכבד את עצמו ומעיד על ערכך. אתה יודע שאתה מקצועי, כעת תורו של הלקוח לדעת זאת. דפוס כרטיסי ביקור איכותיים וייחודיים: רק תבקש, הגוון והעיצוב עלינו.