Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
רסטורציה
הדפסת מעטפות
בית דפוס בתל אביב
מוצרי דפוס
שירותי דפוס
דפוס קבלות
הדפסת מעטפות - דרכים לשיגור העסק בדואר
 
 
05_isl_env.jpgמיתוג של עסק בא לידי ביטוי במגוון דרכים: עיצוב הלוגו בצבעים וגרפיקה שתתאים לשם ואופי העסק, כרטיסי ביקור מרשימים, פולדרים על לוגו העסק, בחירה בצבעים המתאימים לעסק ולקהל היעד ועוד. הדפסת מעטפות היא חלק חשוב ואקוטי במיתוג של עסק, מאחר והן מהוות דרך איכותית, מקורית וייחודית ליצור רושם בקרב הלקוחות שלכם, גם אלו הפוטנציאליים.

מדוורים לעניין
הדפסת מעטפות היא דרך יעילה ומקורית לקידום העסק שלכם. כל עסק ישתמש במעטפות בדרך זו או אחרת מול הלקוחות הקיימים וגם מול אלו הפוטנציאליים. הדפסת מעטפות מעוצבות, מקוריות, איכותיות ועם לוגו החברה ופרטי החברה המופיעים עליהן באופן ברור ומודגש יוצרים מודעות, זהות של העסק עוד לפני שהמעטפה אפילו נפתחה. באופן זה אתם גם מעבירים מידע ללקוחות, שהוא שימושי להם ואף חשוב: פרטי ההתקשרות כמו הכתובת ומספר הטלפון, אתר האינטרנט וכמובן השם.

הדפסת מעטפות איכותית
תחום הדפסת מעטפות הוא תחום שהולך ומתפתח בד בבד עם ההבנה וההכרה בחשיבותן. טרם הדפסת מעטפות חשוב להחליט על העיצוב, שרצוי שיהיה כמה שיותר איכותי, נקי, אלגנטי וישדר מקצועיות והתמקדות בפרטים הקטנים, אפילו אם זו "רק" מעטפה. שימוש במעטפות מעוצבות מבדל ומייחד אתכם מהמתחרים שלכם.

הדפסת מעטפות מעוצבות מאפשרת אפילו קידום של מוצר או שירות בולט שלכם, וניתן להדפיס עליהן מידע רלוונטי וחשוב כמו מוצר הדגל, מפשט שיווקי או סלוגן של העסק וכדומה. הדבר יוצר אמינות בקרב הלקוחות הקיימים, וכל מי שנתקל במעטפה מתרשם מהאיכות. זכרו כי זהו שטח שניתן לנצל אותו לצרכים שיווקיים, תדמיתיים, וכמובן למיתוג העסק.

מעטפה שמופיע עליה לוגו העסק נכנסת לתודעה ונחקקת בזכרון, יחד עם אמצעי שיווק וקידום אחרים של העסק שלכם. זהו בעצם סוג של פרסום סמוי, המחלחל לתודעה ונשאר בה.

הדפסת מעטפות אצל מומחים לדבר
כשאתם מזמינים הדפסת מעטפות חשוב שתעשו זאת אצל בית דפוס אמין, בעל נסיון וותק מקצועי עשיר. בבית דפוס כזה תוכלו ליהנות ממגוון של הדפסת מעטפות בגדלים שונים, בצבעים שונים, ולדעת כי הדפסת מעטפות עם לוגו, סלוגן וכל גרפיקה אחרת היא אפשרית. חשוב לוודא כי מדובר בבית דפוס שיש לו הטכנולוגיה המתאימה, היכולת להציע לכם עיצוב הדפסת מעטפות איכותי, עם מעצבים של בית הדפוס, שיש להם הידע, הכלים והיצירתיות לייצר משהו שונה, ייחודי רק לכם וכמובן איכותי. כמו כן ודאו כי בית הדפוס ממנו אתם מזמינים הדפסת מעטפות יכול לעמוד במסות גדולות של הדפסה, ועם זמני תגובה מהירים.

זכרו כי מיתוג העסק שלכם יכול לבוא לידי ביטוי בכל האלמנטים הקשורים לעסק, ביניהם הדפסת מעטפות המייחדות ומבדלות אתכם על פני המתחרים.