Skip Navigation Links
נושאים נוספים
Expand <div class='abc' width='100%' height='100%' style='padding-left: 3px;padding-right: 3px;'>נושאים נוספים</div>
רסטורציה
הדפסת מעטפות
בית דפוס בתל אביב
מוצרי דפוס
שירותי דפוס
דפוס קבלות
שירותי דפוס
 
 

form_inv.jpgהדפוס החל את דרכו בעולם כנראה בסין במאה ה-11 לספירה ועדיין לא הפך נפוץ. במאה ה-15 הומצא בגרמניה הדפוס כפי שאנו מכירים אותו היום ושינה את העולם לחלוטין, עד כדי כך שיש כאלה הרואים בדפוס את המהפכה החשובה ביותר שעברה האנושות. לכן, סמלית ביותר היא העובדה שהספר הראשון שהודפס בשיטת הדפוס המודרני היה התנ"ך. המילה הכתובה הפכה מצרך זול וזמין לכלל האוכלוסייה, וזו הייתה פריצת הדרך בהפיכת מספר רב של בני אדם על פני כדור הארץ למשכילים.
כיום, אנו יכולים לקבל שירותי דפוס רבים ומגוונים מבתי הדפוס השונים, ושיטות ההדפסה משוכללות ומאפשרות ייצור המוני של מוצרי דפוס במחירים שווים לכל נפש – ועל פי כל עיצוב וצורה שנחפוץ.

שירותי דפוס לעסקים בכל קנה מידה

כל עסק מוכרח לעמוד בקשר רציף עם בית דפוס ולהיעזר בשירותיו כל זמן שהוא קיים. המוצרים הראשונים שעסק יהיה זקוק להם הן חשבוניות וקבלות שאיתן יוכל לסחור בצורה לגיטימית. מוצר הכרחי נוסף כבר בתחילת הדרך הוא עיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור. בימינו נהוג לחשוב שלמוצרי דפוס יש פחות ערך בגלל קיומו של האינטרנט והשימוש בו כפלטפורמת פירסום לכל דבר ועניין. אולם אין שום תחליף ליחסי הציבור שעושים כרטיסי הביקור עבור בית העסק שהם מפרסמים. קיומו של כרטיס כזה בכיסו של לקוח פוטנציאלי הוא הבטחה לשיתוף פעולה עתידי – פי כמה וכמה מכל אתר אינטרנט.
ישנם בתי עסק רבים שעושים שימוש רציף בפלאיירים. עבור אותם עסקים, פלאייר המונח בתיבת הדואר של לקוחותיהם הפוטנציאליים מאפשר להם לספר על שירותים ומוצרים חדשים שהם מציעים, על מבצעים, ובכלל לשמירה על קשר ותזכורת לאפשרות להיעזר בהם.
ניירת משרדית היא מוצר חובה בכל בית עסק. זהו חלון התצוגה של העסק, וככל שהניירת המשרדית שלו תהיה טובה ומפורטת – כך היא תשדר איכות שירות ויעילות. זו הסיבה לכך שכדאי לעשות שימוש בניירת משרדית מכל סוג – ניירות מכתבים, מעטפות, חוברות וכמובן חשבוניות וקבלות. על כל אחד מאלה ראוי שיופיעו פרטי העסק על מנת לשמש "תזכורת" ללקוח על קיומו.
שירותי דפוס של בתי דפוס טובים כוללים ליווי מקצועי של הלקוח החל מעיצוב המוצרים המודפסים, ממשיכים בשירותי גרפיקה ברמה גבוהה ונגמרים במוצרים המוגמרים שישמשו את בית העסק עוד זמן רב ויהוו שפה שיווקית לכל דבר. בבתי דפוס איכותיים נמצאים אנשי מקצוע מומחים אשר מסוגלים להעניק ייעוץ מ-א' ועד ת' עד לסיום הפרויקט.